29 Ocak 2009 Perşembe

75 yaşındaki dedenin şiiri

Hemen Kalkacak Gibi Fiyakali Dursan Da
Ebedi Bir Uykuya Dalmissin Eski Dostum.
Yastiklari Koltuga Destek Edip Kalksan Da
Artik GÜÇsÜz , Takatsiz Kalmissin Eski Dostum.

Bir Zamanlar Basini Dik Tutardin At Gibi
GÖkdelen Binalarda 30.uncu Kat Gibi
Durmadan Çalisirken Rakkasli Saat Gibi
Simdi ÜÇ'Ün Biri Kalmissin Eski Dostum.

Sagliginda , Ben , Senin Hep Aklina Uyardim
Kendim ÜsÜsem Bile Sicak Yere Koyardim
Dantelli KÜlotlari Senin IÇin Soyardim
ÜzgÜnÜm, Son DÜdÜgÜ Çalmissin Eski Dostum.

SÜt Gibi Bacaklari Kaldirirken Havaya
Simdi Takat Kalmamis Ziplayip Oynamaya
Haline Her Bakista Baslarim Kahkahaya
GÖzÜnden Malum Yaslar Gelmiyor Eski Dostum

AÇtigin Bacaklarin Sayisini Unuttum
Kismetsiz GÜnlerinde Ellerimle Avuttum
Bazen Keltos Basini Oksayarak Uyuttum
TedavÜlde Kalmayan Pulmussun Eski Dostum.

Zevkini Sen Yasadin Islenen GÜnahlarin
Senin Yerine Hesap Verecek Benim Yarin
HiÇ Cacigi Olur Mu PÖrsÜmÜs Bir Hiyarin
BÖyle Sakin Durmaktan Gayen Ne Eski Dostum.

Kim Demis Eski Dostlar DÜsman Olmazmis Diye
Dogruysa, Senin Beni Mahcup Edisin Niye
Isemek Olmasaydi Yedirirdim Kediye
Ben Sana Simdi Niye Hammalim Eski Dostum............

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil